Šestá třída (B)

Jedinečný identifikátor třídy
1B/2013
Ročník

Mladší chlapci opět na palubovce

Datum konání akce

Tak už je to zase tady! Florbalová sezona nám právě započala, když jsme se Na Daliborce opět ujali pořadatelství sportovních turnajů AŠSK na Hořicku a dnes jsme v hale Jiskra uvítali okolní školy na turnaji mladších chlapců ve florbale. Jako jediný zástupce hořického sportu jsme si nevedli vůbec špatně. Oproti loňskému sedmému místu jsme se posunuli těsně pod bednu a opanovali 4. příčku. Kluci předváděli krásný florbal a nemají se za co stydět. Spolehnout jsme se mohli na oba naše brankáře - M. Zejkana i P. Holiše, kteří se ve výtečných výkonech jen předháněli. J. Valeš režíroval defenzivu a přes E. Mikase se vedly všechny naše útočné akce. Pro mnohé kluky z 6. ročníku to byla první zkušenost s velkou halou a zvládli ji znamenitě. Ze čtyř zápasů jsme obdrželi pouhé 4 branky, bohužel jsme příliš golů nevstřelili a skore si vylepšili pouze proti neškodným Chomuticím. Ačkoli byly všechny zápasy vyrovnané a prohráli jsme je pouze o jediný gol!!! ... do další fáze postoupily celky ze ZŠ Cerekvice, resp. ZŠ Ostroměř. Gratulujeme. Rádi bychom poděkovali všem zúčastněným týmů i jejich učitelským doprovodům, zrovna tak paní rozhodčí L. Janzové, která vede v Hořicích florb. kroužek. Za 14 dní budeme pořádat dívčí turnaj, tak se můžete přijít podívat na nás. SPORTU ZDAR

Vložil/aTomáš Sůva – 11. říjen 2018

Vitamínová bomba

Kategorie
Datum konání akce

Postačí jen 15 minut a připravíš si plnou skleničku vitamínů. My jsme to takto zvládli ve školní kuchyňce při hodině pracovních činností.

Použij citron a cukr, naskládej na sebe a uzavři na den do skleničky. A pak? Odvážní nabírají na lžičku a užívají přímo, opatrnější si naberou a smíchají s čajem... . Na zdraví.

Vložil/aMarcela Hornová – 5. říjen 2018

Sportovní den

Datum konání akce

Dnešní den jsme se věnovali sportu a tanci. Nejprve jsme sehráli úspěšně (=bez zranění) turnaj ve vybíjené s V.A a poté jsme se zúčastnili tanečního tréninku se členem taneční skupiny TIMEDANCE. Naučenou choreografii jsme ještě dopilovali ve třídě a obohatili o další prvky.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 28. červen 2018

Školní výlet

Datum konání akce

Ve dnech 6.6. - 8.6. jsme navštívívili malebnou Malou Skálu. Ve středu jsme se ubytovali v příjemném prostředí HOTELU KAVKA. Po obědě jsem vyrazili na vycházku na zříceninu skalního hradu Vranov, na hrad Frýdštejn a Pantheon. Podvečer jsme si užívali u hotelového bazénu. Druhý den jsme dopoledne vyšli na obhlídku řeky Jizery, nakoupili špekáčky na večerní odpoledne a chladili se v bazénu. Po obědě jsme se vydali k řece, vyslechli instruktáž a na raftech jsme dopluli až do obce Dolánky, odkud jsme se do Malé Skály vrátili na koloběžkách. Večer jsme si opekli špekáčky a teplý večer strávili venku. V pátek jsme odjeli zpět domů.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 10. květen 2018

Koncert

Datum konání akce

Třída V.B se navzdory bouři a prudkému dešti sešla v podvečer před kulturním domem Koruna, aby navštívila koncert ZUŠ z družebního města Trstená.. Bezmála dvohodinové vystoupení bylo plné folklorního i moderního tance, klasické i populární hudby, zazněla Dvořákova Humoreska i melodie Beatles či Abby. Všichni zúčastnění žáci si zaslouží pochvalu, že svůj volný čas věnovali návštěvě koncertu a vzorně tak reprezentovali naši školu.

Vložil/aPetra Šťovíčková – 10. květen 2018

Den Země

Datum konání akce

V pátek 20. dubna jsme si připomněli Den Země a ve skupinách vytvořili výukové tabule o podnebných pásech. Uvědomili jsme se, které druhy rostlin a živočichů v nich žijí a kterým hrozí vyhynutí. Zapřemýšleli jsme, jak tomu zabránit či předcházet. Nakonec jsme využili odpadky jako stavební materiál pro poněkud avantgardní umění :-)

Vložil/aPetra Šťovíčková – 22. duben 2018

Taneční představení "O Shrekovi"

Zobrazit zdrojový obrázek

ZUŠ Melodie Hořice pořádá ve dnech 17.4. - 18.4. 2018  taneční představení " O Shrekovi". Tato tradiční vystoupení v Domě kultury Koruna navštíví 1. stupeň naší školy.